Alla inlägg under april 2013

Av Elin Karlsson - 25 april 2013 19:42

Nu är jag i mora igen! :D Så kuuuul!! ;)
Just nu äter jag choklad! :D Såå Goott! ;) Vet inte vad jag ska göra men ha en kul helg allihopa! :D Ses senare! ;)

Av Elin Karlsson - 25 april 2013 15:03

Är på dansen igen då! :D Hoppas det blir kul! ;) Jag ska åka till Mora idag igen! :) Jag har MORA CUP denna gången!! Skiiit Kuuuul!! :D

Av Elin Karlsson - 24 april 2013 08:30

Förlåt jag har glömt bort bloggen men ska. börja skriva igen ;) Idag ska vi på bad! :D Sitter längst bak i bussen! :)
Föresten! Jag var ute och sprang med min bff Ammi! :) Vi sprang cirka 4,5km:) Känns gött!! :D

Av Elin Karlsson - 19 april 2013 13:50

Är i mora nu! :D

Av Elin Karlsson - 19 april 2013 07:38

   Idag åker jag till Mora!    Jag ska kolla på min lillebrors mora cup :D Jag har mora cup nästa helg :D

Lääääääääääängtar!   Just nu håller vi på att packa och så! ;) Ska snart fixa håret och sminket! :) BLir inte så mycket smink x) Vi ska försöka komma iväg kl 9 xP Så jag får va ledig från skolan :c Jag vill va i skolan :C Men det är "GÖTT" att va ledig två fredagar ändå x) Missar juh NO:N satt! XD Kanske lägger in en bild på stället där vi bor! :) Vi ska bo i husvagn! x) Ja just det........jag skulle fråga er en sak! x)

Jag vill ha låt tips! :D kommentera era favvolåtar så ska jag lotta ut en! :D skriv den som gör låten och låt namnet! x)

Jag tror inte det var nått mer nu.........Eller ja just det xD 

Dom som är med på "moviestarplanet" (MSP) 

Ni kan skriva till era vänner att jag har en blogg x) Heter Hannah.e.k där :) 

Nä nu var det inge mer.......eller......kanske! xD 

TAck för att ni kollar in min logg! :) Gillar att se era kommentarer :) Ni kan gärna säga till era vänner att ko.lla in min blogg! :) Hejdå! Ses! :) :D x)   

Av Elin Karlsson - 18 april 2013 14:33

Heej allihopa! :) Nu äre en timme kvar tills dansen börjar! :D Läääängtar!:3
Vi blir nog inte så många idag! :)
Ses senare! :) skriver hur det gick då! :D

Av Elin Karlsson - 17 april 2013 18:17

:'( Idag har jag bara sålt för 100kr :(
Jag han inte fråga innan de andrade frågade! Det var min tur men ni sårang före! :( Men så är livet! Allt kan inte vara kul! Någonting måste vara tråkigt ibland men nu börjar det gå överstyr och jag blir mer och mer arg på en person......Men jag jobbar på det! Men allt är ändå roligt på nått sätt! x) Ses senare ! :)

Av Elin Karlsson - 17 april 2013 07:32

Idag har vi klädsim i skolan! :D Vi ska åka till hagfors för att bada! :) Ska bli kul att simma i kläder men det kommer bli tungt :/ ses efter badet Hejdå! :)

Presentation


My new blogg :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards