Direktlänk till inlägg 19 april 2013

Tjena Allihopa!

Av Elin Karlsson - 19 april 2013 07:38

   Idag åker jag till Mora!    Jag ska kolla på min lillebrors mora cup :D Jag har mora cup nästa helg :D

Lääääääääääängtar!   Just nu håller vi på att packa och så! ;) Ska snart fixa håret och sminket! :) BLir inte så mycket smink x) Vi ska försöka komma iväg kl 9 xP Så jag får va ledig från skolan :c Jag vill va i skolan :C Men det är "GÖTT" att va ledig två fredagar ändå x) Missar juh NO:N satt! XD Kanske lägger in en bild på stället där vi bor! :) Vi ska bo i husvagn! x) Ja just det........jag skulle fråga er en sak! x)

Jag vill ha låt tips! :D kommentera era favvolåtar så ska jag lotta ut en! :D skriv den som gör låten och låt namnet! x)

Jag tror inte det var nått mer nu.........Eller ja just det xD 

Dom som är med på "moviestarplanet" (MSP) 

Ni kan skriva till era vänner att jag har en blogg x) Heter Hannah.e.k där :) 

Nä nu var det inge mer.......eller......kanske! xD 

TAck för att ni kollar in min logg! :) Gillar att se era kommentarer :) Ni kan gärna säga till era vänner att ko.lla in min blogg! :) Hejdå! Ses! :) :D x)   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Karlsson - 25 maj 2013 02:03

Känns juh skit gott att ha ont i örat,ryggen,knät,bena och axlarna!? Nej det är verkligen inte kul! Får hoppas att det går över under natten dåe! Är väll bäst att sova dåe....God natt! ...

Av Elin Karlsson - 21 maj 2013 19:25

Har kommit hem från min bästis Lella! ;) Vi hade så kuuul!! :D Vi fick världens skrattanfall när vi skulle säga "Hej" framför en kamra! xD Haha...ses! ;)...

Av Elin Karlsson - 21 maj 2013 17:52

Här är min bästa vänns blogg! ;) Www.elinlife.devote.se Besök och sprid! ;)...

Av Elin Karlsson - 13 maj 2013 11:51

Har lämnat in majblommorna nu! ;) sälje inte hela väskan men nästan! Fattades bara ca400 kr! Har inget att göra just nu men har snart lektion! ;)...

Av Elin Karlsson - 3 maj 2013 06:51

Idag är det Fredaaag! :D Jippie!!;) Det gick rätt så dåligt när vi var i mora men men....Vi förlorade 3 matcher och vann 2!! :0 Men första matchen spelade vi mot Örnen/Molkom och vi VANN!:3 men jag fick en klubba i ansiktet så är ömm (stav) i hela k...

Presentation


My new blogg :P

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards